حيرت اور ترين قيمت خلال كن سه تيغه*

فروشگاه خريد و ارسال و فروش و استثنايي خلال كن سه تيغه-قيمت قابل پسند و مورد پسند و مناسب و منصفانه و استثنا يي و عالي و رويايي و تعجب اور و حيرت اور و خاص و چشم گير و باور نكردني و بي رقيب خلال كن سه تيغه-نمايندگي تهران-اصلي-مركزي-شيراز-جنوب-مشهد-خراسان-اهواز-فارس-گيلان-اصفهان-اروميه-اردبيل-اسلام شهر-اراك-تبريز-خوي-زنجان خلال كن سه تيغه-پخش و توزيع فوري-سريع-اسان-اينترنتي-پستي-شبانه روزي-در خانه و محل كار-در درب منزل-ويژه-رويايي-راحت-حضوري-استثنايي-منحصر-خارق الاده-فوق الاده-مورد پسند-قابل پسند-عالي-انلاين-خاص خلال كن سه تيغه-پخش و توزيع فوري و سريع و اسان و اينترنتي و پستي و شبانه روزي و در خانه و محل كار و حضوري و استثنايي و منحصر و خارق الاده و مورد پسند و انلاين و عالي خلال كن سه تيغه-تبليغات ماهواره اي خلال كن سه تيغه

حيرت اور ترين قيمت خلال كن سه تيغه*

۹ بازديد

فروش ******************************************************* هر چه سريع تر

كاملا****************************************************** اورجينال

گارانتي****************************************************** تعويض

تاييدي توسط هزاران******************************************* مهندس و پزشك

پديده اي در ********************************************************** دسترس

تماس:04152236451

09904577358

خلال كن سه تيغه
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 60,000  تومان
خريد پستي






صرفه جويي در وقت بهمراه تهيه بهترين خلال سيب زميني و پياز، بهترين توصيف اين محصول است. وسيله اي كامل براي تهيه خلال سيب زميني بهداشتي خانگي و بدون نياز به چاقو. همچنين مي توانيد با اين محصول خيار، هويج، فلفل دلمه و حتي گوجه فرنگي را نيز خلال و يا بصورت نگيني انجام دهيد. سه عدد تيغه استيل اين محصول ضد زنگ بوده و سه سال ضمانت اين محصول است.
قيمت اين محصول 60000 تومان


قيمت : 60,000  تومان 
خريد پستي
 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.